Interaktivní test

Obtížný sociální klient III

1. Kverulantský klient často píše stížnosti.
Ano
Ne

2. Kverulantský klient rád naslouchá druhým.
Ano
Ne

3. Nebezpečný klient není nebezpečný fyzicky.
Ano
Ne

4. O nebezpečném klientovi je nutno informovat spolupracovníky.
Ano
Ne

5. Při práci s nebezpečným klientem musíme často slevovat z předem daných pravidel.
Ano
Ne

6. Seduktivní klient je nemluvný klient.
Ano
Ne

7. Seduktivní klient je svádějící klient.
Ano
Ne

8. Svádějící klient je druh manipulativního klienta.
Ano
Ne

9. Mlčenlivého klienta povzbuzujeme ke komunikaci vhodnými otázkami.
Ano
Ne

10. Příčinou mlčení klienta může být odpor nebo úzkost.
Ano
Ne

11. Příčinou mlčení klienta může být nejistota nebo nedůvěra.
Ano
Ne

12. Agresivní klient napadá pracovníky nejčastěji fyzicky.
Ano
Ne

13. Agresivní klient projevuje nespokojenost a hněv vůči pracovníkům.
Ano
Ne

14. Vůči agresivnímu klientovi je potřeba projevovat trpělivost.
Ano
Ne

15. Depresivního klienta se snažíme rozveselit.
Ano
Ne