Střední škola zdravotnická a sociální Chrudim
Domů
Aktuality
Kontakty
Fotogalerie
Videogalerie
Odkazy
Uživatel
Jméno:
Heslo:
Přihlásit
Registrovat
Kategorie
O projektu
Projektové vyučování
Materiály k výuce
Interaktivní testy
Archiv
Anketa
Co byste si přáli za ceny v projektovém vyučování?
Poukázku do obchodu
(216)
Vstupenka na vybraný koncert
(207)
Permanentka na sportovní akce
(286)
Flash disk
(296)
Jiné
(408)
Vstupenka do Cinestaru Pardubice
(201)
Poukázka do kavárny Balustráda
(215)
Poukázka do prodejny se zdravou výživou
(373)
Poukázka do knihkupectví
(195)
Celkem hlasovalo: 2397
O projektu
Základní informace
KA 1 Projektové vyučování v oblasti přírodovědného vzdělávání
KA 2 Projektové vyučování v oborech Sociální péče
KA 3 Tvorba výukových materiálů a inovace výuky v předmětu Sociální péče
KA 4 Tvorba výukových materiálů a inovace výuky v předmětu Sociální politika
KA 5 Propojení výuky odborných předmětů oborů Sociální péče s praxí
KA 6 Inovace výuky v předmětu Praktické ošetřovatelství
KA 7 Tvorba výukových materiálů a inovace výuky v předmětu Teoretické ošetřovatelství
KA 8 Tvorba interaktivních testů pro předmět Teoretické ošetřovatelství
KA 9 Projektové vyučování v předmětu Teoretické ošetřovatelství
KA 10 Vzdělávání pedagogů
Interaktivní test
Maturitní opakování zaměřené na charakterové vlastnosti pracovníka v sociálních službách - 1.část
Vloženo 7.1.2012
1. Duševní vlastnosti, které člověku umožní úspěšné vykonávání určité činnosti, jsou:
dovednosti
schopnosti
vědomosti
2. Teoretické poznatky, jako fakta, vztahy mezi nimi, poučky, pravidla, pojmy, jsou:
dovednosti
schopnosti
vědomosti
3. Schopnost správně, co nejrychleji a s nejmenší námahou vykonat určitou činnost, je:
dovednost
schopnost
vědomost
4. Vrozené jsou člověku:
schopnosti
talent
vlohy
5. Soubor vloh označujeme jako:
nadání
talent
genialitu
6. Genialita je:
nadání
talent
mimořádný talent
7. Co rozumíte pod pojmem senzorické schopnosti:
koordinace, přesnost
rozlišování barev, tvarů
logické myšlení
8. Manuální zručnost řadíme mezi schopnosti:
senzorické
intelektové
psychomotorické
9. Rozlišování pachů, vůní a chutí řadíme mezi schopnosti:
senzorické
intelektové
psychomotorické
10. Přesný pohyb, který člověku diktuje mozek patří mezi schopnosti:
senzorické
intelektové
psychomotorické
11. Schopnostem, které určují stav a funkci smyslových orgánů říkáme:
intelektové
psychomotorické
senzorické
12. Jednání, kdy člověk dovede v pravý okamžik odstranit zbytečné problémy, pochyby či váhání, označujeme jako:
uvědomělost
rozhodnost
sebeovládání
13. Umět se přinutit ke splnění přijatého rozhodnutí (překonat strach, lenost, nesmělost, nebýt impulzivní,….), označujeme jako:
energičnost a vytrvalost
rozhodnost
sebeovládání
14. Chování, které neodpovídá prožívání, jedná se o zvládnutý, upravený a stylizovaný projev chování se nazývá:
adaptivní
expresivní
devalvační
15. Spontánní, bezprostřední prožívání, kde dáme najevo co cítíme bez ohledu na situaci, označujeme jako:
evalvační
adaptivní
expresivní
16. Které z chování patří mezi evalvační:
necitlivost, výsměch, nadřazenost
laskavost, zdvořilost, poděkování
nadutost, skákání do řeči, pomlouvání
17. Naprostá lhostejnost sociálního pracovníka k osudu člověka o něhož se stará je označována jako:
profesionální deformace
profesionální adaptace
metakomunikace
18. Výsměch, skákání do řeči, překřikování, pomlouvání, polohlasná mluva, aby druhý neslyšel označujeme jako:
verbální devalvaci
neverbální evalvaci
neverbální devalvaci
19. Pokud si sociální pracovník vytvoří při výkonu své profese správný postoj ke klientovi a prostředí, ve kterém žije, hovoříme o:
profesionální devalvaci
profesionální deformaci
profesionální adaptaci
20. Projev neúcty a znevažování člověka je označováno jako chování:
evalvační
devalvační
profesionální